Armenian-Azerbaijan 2020 War

Who will win this conflict


  • Total voters
    203

mokoman

Senior Member
Joined
May 31, 2020
Messages
1,687
Likes
7,105
Country flag

President of Ajerbhaijan Ilham Aliyev visited recently captured area along border with Iran

He went there with his wife.

The iranians then published a photo of a sniper scope with him in crosshair.:rofl:



 

shade

Senior Member
Joined
Feb 28, 2016
Messages
6,421
Likes
33,730
Country flag

President of Ajerbhaijan Ilham Aliyev visited recently captured area along border with Iran

He went there with his wife.

The iranians then published a photo of a sniper scope with him in crosshair.:rofl:



Because there is ucchal-kud jhumlebaazis by Azeris about now "Liberating" south Azerbaijan.
Which is a part of Iran btw.
 

mokoman

Senior Member
Joined
May 31, 2020
Messages
1,687
Likes
7,105
Country flag
Because there is ucchal-kud jhumlebaazis by Azeris about now "Liberating" south Azerbaijan.
Which is a part of Iran btw.
Republic of Azerbaijan population - 9 million
Azeri population in Iran - between 8 and 12 million
Iran total population - 83 million

Erogodan recited a poem about freeing old azerie land now in Iran.Republic of Ajerbaijan lost them in 1828

Iranians got pissed and aimed a sniper at idiot Azerbaijan president's head as a warning. :rofl:

But that guy didnt say anything ,lol


These guys have aukut , lol , imagine if we pulled some shit like this.
 

HawkisRight

Senior Member
Joined
May 30, 2020
Messages
1,183
Likes
6,181
Country flag
Republic of Azerbaijan population - 9 million
Azeri population in Iran - between 8 and 12 million
Iran total population - 83 million

Erogodan recited a poem about freeing old azerie land now in Iran.Republic of Ajerbaijan lost them in 1828

Iranians got pissed and aimed a sniper at idiot Azerbaijan president's head as a warning. :rofl:

But that guy didnt say anything ,lol


These guys have aukut , lol , imagine if we pulled some shit like this.
That sniper shot video is two weeks old...Poem drama happened 2 days ago... Azeris are legit angry wid Iranis for playing double game
 

Global Defence

New threads

Articles

Top